Thursday, October 2, 2014

.:: Susun Atur Modular Mates Set dari Tupperware Brands ::.




Saya mmg peminat tupperware. Minat2 pon ... x la membeli sampai x henggat dunia ...
Ikut budgetla .. bukan ikut nafsu membeli... hehehe .. klu ikukan hati .. mmg semua yg ader dlm katelog tue  nak dibelinya ... semua berkenan .. huhuhu

Untuk offer tupperware bulan lepas ... terbekenan satu set nie ...
Tgh offer betul2 ... bg saya harga offer ni mie mmg betul2 murah la ...
Lagipon nak menyelesaikan masalah susun atur stok2 brg dapor saya yg agak "messy" ...
Biar lagi tersusun .. dan teratur ... bak kata org .. biar sedap mata memandang  ..


Haaa ... nie la dier setnyer .. RM180 utk semua nie .. 10 biji tupperware ..  FREE POSTAGE yerr ... Saya beli online jerk ... walopon saya adelah ahli tupperware ... huhu ..
Bukan apa .. beli online nie lagi mudah ... taransfer duit ,,, pastu 2 3 hari barang sampai depan rumah ... x yah la nek gi center nak g beli brg ... lagipon area selayang nie yg paling dekat adalah di Kepong ... malasla saya nak meredah jalan jam di kepong tu kan ... buang masa!!  Saya beli di online di  IG TUPPERWAREMURAH2 ataupon boleh follow  FB di TUPPERWARE MURAH  .. :)


Gambaran sebelum susun atur ... Serabut .. x der bekas khas nak simpan stok2 dapur ... lagi2 klu stok gula tu cepat sgt naik semut ... tepung pon macam tue ... naik ulat2 .. haihhh ... brg x leh simpan lama ... x abes pakai lagi dh kene buang ...



Lepas beli Modular mates ... Saya susun brg2 dapor ... begini ... gula, tepung dll ... susun satu2 .. biler dlm bekas tertutup begini .. brg2 tahan lama ... 


Tepung ..


Stok maggie ..


Teratur dan tersusun ...


Hehehe ... Okey ... View selepas siap mengemas .. dah sedap mata memandang ..senang nak cari barang ... hati pon berbunga2 hehe tgok dapur kemas n bersih .. :)


Ikhlas,
Mummyaza

No comments: